What's going on?

Hej.
 
Det har varit mycket de senaste dagarna.
För ca 2 veckor sen lämnade jag mitt bord och stolar, hos min mosters man, de är ordnade från en loppis. De lämnades hos honom för att han skulle lackera om det åt mig då det är det han arbetar med. Jag hämtade det idag, det är jättefint. Precis som jag ville ha det, jag är jättenöjd.😊
 
Det har dock hänt en del annat som gjort att jag känt mig väldigt ledsen. Har inte gjort annat än gråtit. Att förlora sin bästa vän är som om personen går bort. Det är ungefär som om jag sörjt i flera dagar. Kommer smärtan någonsin försvinna?
Jag trodde aldrig att jag skulle behöva gå igenom detta med någon som verkade så förståndig.
Jag förstår att det vi gått igenom varit jobbigt känslomässigt men inte fan hade jag tänkt låta ett odjur vinna. 
När jag tänker tillbaka på allt som jag fått gå igenom så ifrågasätter jag mig själv hela tiden om det här är något jag förtjänar. Det känns inte som att det skulle vara så men ändå så händer det ständigt saker. Jag behöver en vän vid min sida just nu men jag är helt ensam. 
Det här livet skulle jag inte önska någon...
Jo, förresten.. 1 person.
 
 Anyway, här är före och efterbilder på mitt kök och mina köksmöbler.

Vad tycker ni?
 
 
 
 

Kommentera här: